שגרת הלימודים
מעגלי הלמידה
החלק העיקרי של היום מחולק ל 3 סבבים של מעגלי למידה, כאשר במעגל הלמידה הילדים לומדים באופן עצמאי במרחב הכיתתי. ארוחת הבוקר גם היא חלק ממעגל הלמידה, ארוחת בוקר זורמת בה קבוצות ילדים יושבות לאכול בכמה סבבים במקביל ללמידה בכיתה.
הלמידה העצמאית מונחית ע"י דף מעקב, המגדיר לכל ילד מה המשימות (תרגילים, דפי עבודה או חוברות) שעליו לעשות.
במקביל, ילדים יוצאים להקניות ולשיעורים:
הקניה - בשפה או בחשבון / לימוד בקבוצה קטנה.
שיעור - בתחומי המדעים, גיאומטריה, אנגלית, אומנות, חנ"ג, מוסיקה, גננות, וכישורי חיים / לימוד ע"פ שכבות גיל או בהרכב מליאה (כל הכיתה).
בתום מעגלי הלמידה מוקדש זמן לסדר וארגון הכיתה- בו הילדים אחראים לניקוי וסידור החפצים בכיתה.


ומה לגבי תל״נים?
שאלנו את הילדים שלנו מה הם חושבים על תוכנית הלימודים הנוספת (תל״ן).
תל״ן כלבנות קיבל ציון של 83, כאשר שני שליש מהילדים העניקו לו את הציון הגבוה ביותר.
תל״ן We Move קיבל ציון של 80, כשאר 60% מהילדים עניקו לו את הציון הגבוה ביותר.
אנחנו מבטיחים להקשיב כדי לוודא שהילדים שלנו שמחים ושבעי רצון.

תחילת יום
סדר היום בכיתה המונטסורית הוא קבוע ואחיד לכל הכיתות, וההבדלים במערכת בין הימים הם מזעריים בעיקר שינוים תלויי שיעורי תל״ן.
יום הלימודים נפתח במפגש מליאה בו הילדים פוגשים את המחנכת לשיחת פתיחת יום ומעבר על סדר היום, חלוקה לקבוצות לימוד ועדכונים נוספים.

הפסקה
הפסקה גדולה למשך 30 דקות, בה הילדים משחקים בשתי החצרות או במבואת בית הספר. זהו זמן לחקירה עצמית של טבע ואינטרקציות חברתיות.